Khamis

Petua Merawat Migrain


Pernah tak sakit kepala? Memang tak best kan? Nak buat apa pun tak boleh, kadang-kadang, nak tidur pun tak boleh. Itu pening kepala tu, kalau tiba-tiba kena serangan "Atuk Sakit Kepala" iaitu migrain, lagi teruk. Saya ada kawan yang selalu migrain, amat kesian kalau tengok dia migrain.

Saya ingat lagi, masa tu ada peperiksaan penting, dia tak boleh ambil periksa kerana migrain. Tadi ada kawan saya kongsikan cara untuk kurangkan migrain melalui blognya rajakamil.biz. Bagi yang malas nak bukak link blognya, saya snap blognya seperti kat bawah ni:-


Diharapkan dengan petua ini, mereka yang ada migrain takdelah dok terperap je di rumah hujung minggu ni. Bagi yang berkeluarga, boleh bawa ahli keluarga berkelah di pantai atau tepi tasik, bagi yang bujang, boleh jalan-jalan cari makan ke, dengar ceramah ke dan macam-macam aktiviti lain.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...