Selasa

Payu Dara Menawan: Bahagian 1



Payu Dara menawan menjadi satu kepentingan dan amat mustahak bagi wanita agar sentiasa dipandang 'berahi' oleh suami masing-masing, tambah-tambah lagi bila memakai pakaian tidur yang seksi semasa berada di rumah bersama-samanya, juga semasa mandi bersama dan sebagainya. 


“Seperti bayi yang akan berhenti merengek selepas dapat menyusu, begitu juga halnya dengan si suami yang akan layu ketika ‘disusukan’,” begitulah nasihat Mansura Sirai tanpa segan silu menceritakan rahsia kerukunan rumah tangganya bersama suami tercinta, Yusuf Susuk, 70, sejak lebih 50 tahun lalu.


Payu dara yang kendur pastinya tidak menarik dipandang suami, sekaligus menyebabkan isteri berasa rendah diri. Masalah payu dara kendur dihadapi oleh ramai wanita, terutama bagi wanita yang menyusukan anak. Berikut adalah petua untuk merawat payu dara kendur agar sentiasa mekar, kembang dan tegang:-


1. Sapukan sedikit minyak kelapa/minyak zaitun pada permukaan daun sirih yang segar.
2. Kemudian layurkan di atas api yang sederhana panasnya, atau menggunakan lilin.
3. Apabila daun telah terasa suam dan agak layu, ramas dan sapukan pada payu dara kecuali putingnya.
4. Lakukan setiap hari atau setiap malam semasa anak tidur selama tiga hingga tujuh hari berturut-turut sehingga anda melihat kesannya.


Iklan:

Seks Hebat di Ranjang!!

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...