Isnin

Rahsia wanita cantik di seluruh dunia

Saban waktu kita menyaksikan wanita-wanita cantik di seluruh dunia lantas kita bertanya apalah rahsia mereka memiliki wajah dan tubuh badan yang menggiurkan itu, sedangkan diri kita sendiri pula seringkali tidak berjaya menggoda walhal dengan suami sendiri pun. Lalu kita melihat banyak rumahtangga yang hancur dek kerana suami yang suka ‘makan luar’ kerana tidak mendapat apa yang dikehendaki dengan isteri sendiri  di rumah.

Sebagai seorang isteri, anda WAJIB mengetahui bagaimana cara untuk memikat hati suami dengan memiliki tubuh badan yang mantap dan wajah yang mampu mencairkan suami. Juga amat penting agar ‘mahkota’ anda sentiasa rapat dan dapat mengepit suami anda dengan hebat! Ini sangat penting demi kebahagiaan rumahtangga anda juga masa depan anak-anak anda.

Untuk ini, anda tidak perlu membuat kajian terperinci ataupun pergi ke serata dunia untuk mengetahui rahsia kecantikan, kejelitaan mahupun kemontokan wanita di seluruh dunia. Hari ini anda bertuah kerana AromaKasih berkongsi dengan anda satu produk yang dinamakan Permata Suri yang mengandungi pemakanan penting untuk wanita di seluruh dunia memelihara kecantikannya.

Berikut adalah apa yang diperlukan oleh wanita untuk memiliki kekuatan menggoda suami melalui tubuh badan yang menggiurkan, wajah yang jelita serta aura yang dapat mencairkan suami, semuanya boleh didapati di dalam Permata Suri:-

1. Manjakani (Quercus Infectoria) Kaya dengan tannin dan asid tonik, mempunyai ciri antiseptik dan antioksidan semulajadi. Manjakani juga kaya dengan protein, lemak, karbohidrat, pelawas, kalsium, zat besi, vitamin A,E, dan B.

2. Kurma (Phoenix dactyfera I.) Mengandungi kallum, glisin, dan theronine. Ia telah digunakan untuk memulakan penghasilan laktos bagi penyusuan badan. Ia juga dapat meningkatkan ketahanan badan dan tenaga batin agar stamina anda sentiasa power ketika bersama suami.

3. Daun Sireh (Piper beter linn) Sejenis antiseptik perangsang digunakan secara tradisional sebagai bahan kumut mahkota wanita (agar sentiasa rapat) dan juga sebagai cucian alat kelamin wanita agar bebas dari jangkitan kuman yang boleh mengeluarkan bau yang kurang menyenangkan.

4. Jintan Hitam (Nigelia Sativa) Biji berbau strawberi dengan rasa pedas seakan-akan buah pala. Biasa digunakan untk menambahkan perisa makanan dan merawat masalah kecacingan dan kembung perut serta pencegah kuman yang berkesan. Ia juga masalah sakit urat saraf dan menggalakkan perpeluhan jadi sangat baik untuk wanita yang menginginkan hubungan intim secara kerap dengan pasangan.

5. Halban (Vitex Pubescens) Menggalakkan penghasilan sejenis hormon kelenjar pituitari (LH) yang mampu meningkatkan penghasilan hormon wanita iaitu progesterone dan membantu mengawal sistem badan wanita termasuk kitaran haid.

6. Jarum Emas (Striga asiatica) meransang pencernaan seterusnya membantu menyingkirkan toksin yang dapat mengharumkan bau badan secara keseluruhan. Ia juga mempunyai ciri anti-radang berguna untuk meredakan bengkak dan radang.

7. Madu (Honey) memelihara serta memperbaiki kulit agar sentiasa nampak berseri dan kulit sentiasa tegang. Ia juga membekalkan tenaga dan meningkatkan kecerdasan serta berupaya memulihkan jangkitan ringan.

8. Kacip Fatimah (Labisia pumila) Diambil secara tradisional dalam minuman untuk merawat masalah disentri, rheumatisme dan masalah berkaitan bersalin dengan berkesan. Kandungan fitoestrogen didalamnya dapat menegangkan tisu dan otot badan agar badan sentiasa awet muda dan sentiasa segar dan bersemangat untuk bersama dengan suami.

9. Akar Serapat Terkenal di Asia Tenggara dalam rawatan selepas bersalin. Sesuai dengan namanya, mampu merapatkan kembali mahkota wanita agar dapat menikmat hubungan intim dengan suami secara sehabis sempurna.






0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...